onsdag 31 december 2014

Hej i dag har jag bara typ varit hos kaninerna
hej på er i dag har jag tillbringat nästan hela dan hos kaninerna det jag gjorde var att städa en av burarna hade en stor spade i dag så det gick mycket snabbare o städa Sigrids bur jag får ta Elvis bur någon annan dag.Jag tog bara Elvis toa lett i dag oxå. På Lördag ska vi åka till Ikea o handla har ni några tips på vad man kan köpa till kaniner. Nu har vi ätit tre räters middag det var got nu ska vi äta klad kaka. Har oxå tagit några kort på dom i dag ha en trevlig Ny år hoppas kaninerna inte är rädd för smälare o sont vi har inga men vår granne har jag får väl vara ine hos kaninerna då när dom smäler
                                                           
Sötis

Mums

Har gjort nyårsmat 

Har gjort ett collage på
mina älskade
djur Emil
Kingen Stampe Elvis
Sigrid
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar