fredag 2 januari 2015

                                  hej
hej på er i morgon åker vi till ikea o handlar det ska bli jätte kul.Det är jag fanny min syrra mamma pappa o min kompis denize som ska åka.för anton ska vara först hos momma o sen hos farmor o farfar för anton min  bror vill inte följa med.jag har skrivit upp vad jag ska köpa o den vart en hel del saker till kaninerna det kommer kanske kort på kaninsakerna på söndag för vi kommer ju hem sent i morrn. Idag har jag iaf varit hos kaninerna o Elvis fick va ute o hoppa lite i hagen men sigrid tränade jag lite i kaninbodan. har ju klömt o sakt detta att jag har ju ett kaninkonto på instagram så ni kan ja gärna följa mig där.Om ni följer den eller ska följa den kan ni ju kommentera att ni har kickat in på min blogg trevlig fredag.Om två o 1 halvtimme är det ju lördag haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar