tisdag 10 februari 2015

Djurmaxi

Hej på er i dag var det lång dag efter skolan gick jag o min kompis maja på några affärer vi gick på ö-bua o consum.Efter de så åkte vi hem å då följde jag med Maja hem å jag var där en stund sen åkte jag till min andra kompis Denize så det ända jag har gjort med kaninerna i dag är att get dom vatten,mat,hö i morgon fyller Mamma år å då ska Maja o Denize följa med mig hem å då ska vi vara med kaninerna å så det Ska bli kul på torsdag är det oxå lång dag så då hinner jag inte häller med o vara med kaninerna men jag ska ju självklart ge dom vatten,mat,hö å på fredag ska jag följa med Denize hem efter skolan å då ska vi åka hundsläde/köra det ska bli kul så jag hinner inte vara med kaninerna så mycket men på lördag o söndag ska jag lägga all tid på djuren så det blir ju skönt.Justia mit paket från djurmaxi har kommit det var en höhäck en höleksak o två leksaker en kaninbäd o två saker som man hänger upp grönsaker/frukt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar