lördag 11 april 2015

Hej

Hej nu har det varit dålig upt.För i torsdags fyllde jag år.Å i går var jag o en kompis som heter
Maja på byn o åt sen sov hon är tills
I dag. I dag är kaninungarna 10 dagar gammla det är en unge som jag ska beholla det är en hona
Hon är till höger på kanin
Bilden.Den största ungen i kullen
Har börja lite smot o öppnat ett av ögat.Alla 8 kaniner mår jätte bra

KANINHUSET ÄR NÄSTAN KLART
nu är kaninhuset nästan klart det fattas 2 burar kvar sen är allt typ klart jag ska beholla en hona från dena kull.O då ska sigrid o elvis vara länkst nere o den andra kaninen länkst uppe.I torsdags fyllde jag 11år då fick jag massa kaninsaker först fick jag 3 packet med kreker vet inte hur man stavar det riktigt så nu gar jag 8 sona. Sen fick jag en saltsten o massa kaninpellets o av morfar o kicki fick jag ett HOPPHINDET O EN BOK jaaa nu har jag äntligen fot mit första kaninhinder o hoppbok hindret o boken kommer på tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar