onsdag 22 juni 2016

Skellefteå

Hej nu var det länga sedan jag bloggade men aja ska försöka bättra mig.Men de som har hänt under veckan är att vi ha varit i våra stuga i Skellefteå.Vi har b.l.a bowlat , varit på massa olika affärer , varit på björkis en draghundsaffär,  gosat med katten som är våra grannes han heter  billen , med mera,Vi har iaf haft otur med vädret idag onsdag när vi skulle åka hem men gissa vad det är fint väder och 25 grader varmt!!,Så de var ganska drygt o sitta i en bil i 5h 40 mil eller hur längtar de tog,Men nu har jag iaf köpt mig en ny mobil Samsung galax S adtive,För att min iphone förs råkade jag tappa i asfalten o den sprack rätt rejält,Men imorgon Torsdag ska loella komma och då ska hon sova här i 2 nätter så hon åker hem på lördag, Men på midsommarafton på fredag alltså ska vi till havsnäs chinook ska få följa med.Så nu har jag inte så mkt batteri i mobilen så jag säger hade gött☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar